Klagomål är ett ord som används för att beskriva en uttryckt missnöjdhet eller en anmärkning på något som inte anses vara till belåtenhet. När någon har klagomål på till exempel en vara eller en tjänst, kan de göra en reklamation. Reklamation är en formell begäran om att felet eller bristen ska åtgärdas eller ersättas. Klagomål kan också vara en allmän klagan eller beklagande över något. Det är ett sätt för personen att uttrycka sin besvikelse eller frustration. Klagomål och reklamationer är vanligt förekommande i kundservicebranschen, och företag försöker ofta att hantera dessa på bästa sätt för att behålla och nöja sina kunder.
lagomål, kagomål, klgomål, klaomål, klagmål, klagoål, klagoml, klagomå, lkagomål, kalgomål, klgaomål, klaogmål, klagmoål, klagoåml, klagomlå, kklagomål, kllagomål, klaagomål, klaggomål, klagoomål, klagommål, klagomåål, klagomåll